10 Ocak 2018 Çarşamba

AHMET SOBUTAY, Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı TPAO Genel Müdürlüğü - Arama Grubu Başkanlığı JEOFİZİK BİM (Odtü'de okudu Geçmiş: Middle East Technical University ve Ankara Bahçelievler Cumhuriyet Lisesi (Y.D.A.)


Doğan PerinçekDoğan Perinçek Doğan ile birlikte.
TPAO dan üç meslektaş (Erdal Çelikdemir, Ahmet Sobutay ve ben Doğan Perinçek) yıllar sonra birarada. TPAO evdir, TPAO okuldur, TPAO kültür-gelenektir, TPAO 1960-70-90 yılları arasında mesleğe gönül verenlerin yurduydu, TPAO na siyaset girdi, her devlet kuruluşu gibi bu eşsiz verimlilikteki kuruluşumuzunda eski günlerini arar olduk. Çeşme, İzmir.

Daha fazla ifade göste
Yorumlar
Oğuzhan Cem 1975 1983 arası jeofizik bim de çalıştım. Sonra askere gidip dönüşte başka şirketlerde çalıştım 2012 ye kadar. Tpao daki insan kalitesini hiç unutmadım, hep aradım. Bulamadım maalesef. Ne yazık ki..
Yönet


BeğenDaha fazla ifade göster
Yanıtla14h
Müzeyyen Erev Merhaba gençler ; beni ağlattınız.Özgen de TPAO' ne kadar severdi, çalıştığı yerle hep övünürdü.Adeta koşarak işe giderdi.Hepinizi gözlerinizden öpüyorum, selamlar.Müzeyyen Erev






1 yorum: