21 Kasım 2017 Salı

D. DUYGU SUCUKA, Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı "TPAO" Genel Müdürlüğü - Arama Grubu Başkanlığı, Petrol Yüksek Mühendisi - (D. Duygu SUCUKA-Petrol mühendisi-ANKARA)

Duygu SUCUKA - Petrol Mühendisi, Araştırmacı - Yazar




Aday oldum, yandım
TPAO'da 16 yıldır çalışan bir bayan petrol mühendisiyim. Milletvekili seçimlerine katıldım. Kazanamadım, geri döndüm. Kıdem olarak kaldığım yerden devam etmeme rağmen, 16 yıl hizmetimin karşılığı olan kıdem tazminatımın yandığı belirtilmektedir. Çalışma Bakanlığı'na yazdığım dilekçelerden bir sonuç alamadım. Bu bir haksızlık değil mi? Bizlerin önüne engeller koyup siyaseti ayrımcılık aracı olarak kullanmaya kimsenin hakkı yoktur.
D. Duygu SUCUKA-Petrol mühendisi-ANKARA

(Yalçın Bayer ybayer@hurriyet.com.tr 02.Temmuz.1999 - HÜRRİYET)




Duygu Sucuka, 23 KASIM 2017 - PERŞEMBE
Adiyamanda köylü kadınlarla 4k projesinde ağaç dikme etkinliğindeyiz. Etkinliğe destek veren Orman ve Su İşleri Bakan Yardımcısı Sayın Harun Tüfekci de fidan dikti.

DUYGU SUCUKA: "Diş hekimliğinin ve benim kraliçemle birlikte tüm diş hekimlerinin diş hekimliği günü kutlu olsun. 23 Kasım 2017"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder